!EgLVqODCMqgvSrNDkS:matrix.org

Piped

565 Members
An alternative privacy-friendly YouTube frontend which is efficient by design. https://piped.video/ GitHub: https://github.com/TeamPiped Space: #pipedverse:matrix.org Off-Topic: #pfo:matrix.org96 Servers

Load older messages


SenderMessageTime
25 May 2024
@dragosnfy:matrix.orgDragos I'll just move all tasks to the github project with the piped tag, cuz it's easier to have everything in 1 place, so even if you guys don't add stuff there, I'll try to move them whenever I encounter new stuff 08:53:11
@dragosnfy:matrix.orgDragosThe update is live at efy.piped.pages.dev 🎉 (thanks Bnyro 👏), but unfortunately the share button is still hidden... so we need to find another solution cuz this is getting ridiculous 😆 I bet the fix must be simple if we keep trying. However you still have the customizable seek bar, so I'd call that a win 🤟 Enjoy & keep the feedback going ✨15:33:10
@analuizacorrea600dontspam:matrix.org@analuizacorrea600dontspam:matrix.org joined the room.17:16:19
@analuizacorrea600dontspam:matrix.org@analuizacorrea600dontspam:matrix.org left the room.17:16:33
@nvkomata:matrix.orglily; she/herclipboard.png
Download clipboard.png
17:52:59
@nvkomata:matrix.orglily; she/herthese shouldn't be checkboxes17:53:03
@nvkomata:matrix.orglily; she/heri know it is WIP but being able to enable all of the options at the same time doesnt make sense does it lol17:56:10
@dragosnfy:matrix.orgDragos
In reply to @nvkomata:matrix.org
these shouldn't be checkboxes
no, it's gonna be radio inputs 😂
22:11:47
@dragosnfy:matrix.orgDragos oh and ublock origin seems to be the cause of the share button missing... When I disable the extension it shows up, so Shiny Nematoda really good point 👏 I tried to just disable the list you mentioned and it did nothing, but I didn't disable the entire extension then to realise what's going on lol 22:14:07
@dragosnfy:matrix.orgDragos
In reply to @nvkomata:matrix.org
i know it is WIP but being able to enable all of the options at the same time doesnt make sense does it lol
true, tho I call that section alpha for a reason haha
22:16:01
@dragosnfy:matrix.orgDragosI'll make stuff more consistent soon22:16:47
@dragosnfy:matrix.orgDragos * I'll make stuff more consistent soon, so no worries22:16:58
@dragosnfy:matrix.orgDragos so specifically, cosmetic filtering in ubo seems to cause the issue with the share button, but I think it triggers cuz the class it has in piped is currently share-btn... which probably is considered unsafe by ubo... if I make it something like pp-share it's fine, so I'll try that next 22:22:17
26 May 2024
@averysalsedo021:matrix.orgaverysalsedo021 joined the room.00:42:47
@nosebs:tchncs.denosebsDownload 1.txt10:33:48
@nosebs:tchncs.denosebsDownload 3.txt10:33:52
@nosebs:tchncs.denosebsDownload 2.txt10:33:52
@nosebs:tchncs.denosebswhy hls doesnt work10:33:57
@nosebs:tchncs.denosebseven with proxy10:35:29
@crapking:matrix.org@crapking:matrix.org left the room.12:54:08
@jaren:garman.oneJaren Garman joined the room.12:54:16
@therealresonix:matrix.orgtherealresonixI made it! I fixed my node 😭14:58:00
@nce:matrix.orgn-ce
In reply to@therealresonix:matrix.org
I made it! I fixed my node 😭
links or it didn't happen
15:13:51
@therealresonix:matrix.orgtherealresonix
In reply to @nce:matrix.org
links or it didn't happen
https://piped.deydn.io/
15:14:30
@therealresonix:matrix.orgtherealresonix
In reply to @nce:matrix.org
links or it didn't happen
* https://piped.dedyn.io/
15:15:11
@therealresonix:matrix.orgtherealresonixFrom time to time the backend was crashing15:18:33
@therealresonix:matrix.orgtherealresonix Whats test tube? n-ce 15:22:08
@nce:matrix.orgn-ce
In reply to@therealresonix:matrix.org
Whats test tube? n-ce
You know like piped is an alternative front-end for youtube? That is an alternative for the like emoji 😂
15:31:38
@therealresonix:matrix.orgtherealresonix
In reply to @nce:matrix.org
You know like piped is an alternative front-end for youtube? That is an alternative for the like emoji 😂
Ahhhh nope does not make sense to me
15:38:26
@therealresonix:matrix.orgtherealresonix kavin: Hey, can you add me to the federation list? 15:44:31

There are no newer messages yet.


Back to Room ListRoom Version: 9